Skuuulan

Okej , vi suger på att uppdatera..finns inte så mkt att skriva men lär bli mer den senaste veckan då vi ska bo tsm :D
lite niceee va?
Japp, skola idag då och kan säga att jag redan e skoltrött nästan..sålång tid tog de ;) Känner inte en enda i min klass  typ men de verkar dom andra redan göra..men får väl hoppas att de blir bättre de med!

Sen efter skolan tog jag och emmis och kollade pelle svanslös!- 
"Som ett mystan utan garn, som en leksak utan barn.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Som ett ångtåg utan lok, som en bokstav utan bok.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Som en tomte utan skägg, som en höna utan ägg.
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.
Utan varann skulle vi få fnatt, utan varann inte fatta ett skvatt,
inte hitta ett skratt.
Det vet varenda katt,det vet varenda katt."
HAHA naw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0