veckans babe

Jag smälter lite skönt inombords när jag ser killar som dessa, de är sjukt egentligen hur mycket utseendet gör. Men som den orginella klychan säger, de är utsidan som ger insidan en chans! Och ja, de ligger typ 99% sanning i de. Jag skulle aldrig, nu låter detta väldigt ytligt men jag är bara ärlig, gå fram och flörta med någon jag anser inte snygg? Det är ju utsidan som ger mig själv första intrycket, and thats it. Jag tror dom flesta tänker likadant! Men en dag hoppas jag att jag själv mognar till och förstår att man inte kan få de bästa jämt och ständigt, istället får jag sitta och grina på kvällarna, och hoppas på att Alex Pettyfer kommer ställer sig på knä framför mig och säger dem magiska orden..
Sometimes make god miracles, here you got a true evidence..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0