god evening!

Lång dag idag hörreni! Skola,hem vara med linnea & Emma, utvecklingsamtal och handla!
Utvecklinsamtalet gick faktiskt bättre en vad jag trodde..låg över når målet på dom flesta ämnen utom matte och något mer men matte kommer jag endå inte kunna bli bättre i. Glad om jag ens får G liksom eller E kanske de e nu för tiden! Undra vad som hände med min hjärna under sommarlovet, så här bra har de aldrig gått för mej i skolan ;)
Nog om de, sen var vi och handla..valde bort allt onyttigt tills mamma säger : så ska vi köpa godis med!
slutar att vi har plockat ihop över 1kg så nu vet ni vad jag kommer syssla med i helgen iaf, ingen utgång och de e 100 % sanning då får någon slå mej i huvet :( haha så nu ska jag läsa en tidning och äta granatäpple för att va lite nyttig iaf..
åhherregud vad lång text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0