RelationSHIPS sink when they have too many passengers.




Sitter här med hårfärg i håret..var bara meningen att färga utväxten menmen..får väl se om de blir ngn skillnad, i hope so!
Skirver detta som lite underhållning till mej själv medans jag väntar..

Börjar få lite smått panik över att de e strålande sol och jag har inte ens varit ute..men om jag har förstått rätt så e de så här dom flestas söndagar ser ut ;)
inväntar även min syster som snart kommer "hem" från Grekland får mej bara att längta mer till min& emmas spanien 2 som vi snart ska uppfylla..HOPPAS JAG!,aja..hon stannar bara här tills inatt så måste ju ta vara på stunderna hon e hemma :) får se om jag sover hemma inatt eller inte också..HIHI..;)

Med denna intressanta text får ni en väääldigt gullig bild som e typ 2 år gammal!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0