don't get it

Oj.. Jag har så mycket och göra nu, skolan har tagit upp de mesta utav min ledighet, har såklart inte bara pluggat, har även lagt min tid på mitt privatliv! Men de mesta har faktiskt gått åt till läxor och inlämningar.. Men allt är mycket bättre/lättare nu när vi fått våra macar. :D Jag har dock inte riktigt kommit underfund med hur man för över bilder? Kommer inte upp någon ruta som de brukar göra?
Men jag ska verkligen försöka hitta de så ni kan få se lite roliga bilder!! Hehe, sålänge får ni leva på dessa cambilder.. Ledsen kompisar, jag vet faktiskt själv hur tråkigt de är så lider med er! Ska dyka in i tv-världen igen, ha en go kväll ♥ /E.
Från höger - jag, fina Isabelle och Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0